KPC (Kumho Platinum Club)

KUMHO PLATINUM CLUB

Projekt Kumho Platinum Club utworzono latem 2013 r. w celu promowania opon Kumho za pośrednictwem wybranych, niezależnych sprzedawców detalicznych działających na rynku lokalnym. Projekt ten, jest innowacyjnym rozwiązaniem dla serwisów, które chcą budować rynek dla tej marki, która z dużym rozmachem wchodzi na rynek Polski.

Narzędzia jakie zapewnia serwisom producent Kumho w osiągnięciu sukcesu mają bezpośredni wpływ na jakość produktu, dostępność na rynku oraz stabilizację cenową. Bardzo duże zaangażowanie producenta w jakość przyczynia się do bardzo dobrej opinii wielu użytkowników, firm i flot samochodowych. Każdy autoryzowany serwis Kumho otrzymuje prawo do preferencyjnych cen, promocji dostępnych wyłącznie dla dystrybutorów oraz materiałów POS wspierających sprzedaż.

Firma Latex Opony nieustannie współpracuje z producentem marki Kumho, w celu zagwarantowania partnerom dostępu do produktów opartych o najnowocześniejszą technologię, pełnego asortymentu, wyjątkowej dostępności oferowanych produktów oraz perfekcyjnych usług z zakresu dostawy przy jednoczesnym zachowaniu stałych cen.

Jak każdy projekt, podobnie i Kumho Partner wiąże się zarówno z zobowiązaniami partnera przystępującego do partnerstwa jak i również z profitami wynikającymi z bycia aktywnym jego uczestnikiem.

KORZYŚCI PARTNERA :

  • Dostępność asortymentowa przez cały sezon
  • Największy magazyn i najlepsza dostępność opon
  • Narzędzia POS na wsparcie wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej
  • Indywidualne rozwiązania wizualizacji w ramach projektu
  • Udział w regionalnych targach, wystawach, eventach z udziałem serwisu
  • Umieszczenie serwisu na stronie http://www.kumhoopony.com jako oficjalnego partnera

ZOBOWIĄZANIA PARTNERA :

  • Dbanie o wizerunek marki poprzez zachowanie estetyki materiałów POS
  • Utrzymywanie stanów magazynowych umożliwiających bezpośredni zakup w serwisie
  • Zapewnienie podległym pracownikom możliwości nabywania wiedzy technicznej o sprzedawanych produktach